🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Dostępność: Mało
53.96
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
Dzięki lekturze jej książki:
• nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
• zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
• dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
• zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
• poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
• dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
• zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
• dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
• poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.
Jeśli więc szukasz sposobu na:
• autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
• zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
• umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.
Parametry:
Wydawnictwo:
MT Biznes
Autor:
Angelika Chimkowska
Rok wydania:
2022
Liczba stron:
272
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
14.1 x 21.8 cm
Numer ISBN:
978-83-8231-154-9
Data premiery:
2022-05-27

Dane producenta

MT Biznes sp z o.o
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Poland

665055813
handlowy@mtbiznes.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: