Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Antropologia organizacji. Jak prowadzić badania terenowe?
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
69.51
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788301231552
Antropologiczne badania organizacji poprzez badania terenowe umożliwiają:
opis organizacji w ich naturalnym kontekście, ukierunkowanie na proces, zrozumienie ludzi i ich zachowań w organizacji, badanie zjawisk nowych, nieznanych, nie dających się przewidzieć. Na książkę składają się rozdziały plasujące etnografię organizacji w kontekście badań i metod etnograficznych oraz oferujące przegląd aktualnych wyników badań organizacji mieszczących się w tradycji etnograficznej.
To praktyczna publikacja dla wszystkich prowadzących lub planujących prowadzić badania etnograficzne organizacji. To również niezbędne źródło wiedzy dla studentek i studentów kierunków takich jak: zarządzanie, socjologia, antropologia kulturowa, i innych.
***
Często jest tak, że w obliczu nieznanego nie widzimy tego, co znajduje się przed naszymi oczami. Może to być wyrażone przystępnie czy nawet prosto, lecz gdy stajemy wobec nieznanych wcześniej symboli, mamy tendencję, by gubić się w czymś, co odbieramy jako chaos. To, co znajduje się poza granicami naszej wyobraźni i naszego rozumienia, sprawia, że gubimy się poznawczo wobec nowości. Dzieje się tak szczególnie wtedy, gdy mamy silnie sprecyzowane oczekiwania wobec tego, z czym się spotykamy i gdy jesteśmy przekonani, że znamy to doskonale, a tymczasem nie jesteśmy w stanie tego rozpoznać, a tym bardziej zrozumieć. Etnografia daje moc widzenia Innego bez konieczności wyzbycia się jej, jego czy naszej własnej inności. Nie trzeba płacić za to uśrednieniem, modernizacją czy przyjęciem jakichś zewnętrznych form i języków. Pozostajemy sobą i widzimy siebie nawzajem. Różnorodność kulturowa jest wielką wartością. Książka ta ma ambicję być kluczem, który pomoże samodzielnie otworzyć drzwi do zrozumienia różnorodności wokół nas, w naszej codzienności. Może pomóc w odczytaniu wielu pozornie „chaotycznych" znaczeń i symboli kulturowych. Etnografia może służyć do zrozumienia wielu światów życia ludzi - kultur większych i mniejszych.
Ze wstępu Autorów
Wysokość:
235 mm
Szerokość:
165 mm
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Monika Kostera, Paweł Krzyworzeka, Marta Połeć
Rok wydania:
2023
Liczba stron:
262
Oprawa:
miękka
Format:
16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:
978-83-01-23155-2
Data premiery:
2023-10-03
Seria wydawnicza:
Nowoczesne zarządzanie
Dane producenta
Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
Poland
22 695 43 21
recepcja@pwn.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty