Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-






Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsza gra. Zwierzątka
Symbol:
Dostępność:
Mało
3
szt.
50.25
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
5908215010614
Gra ma na celu:
• naukę nazw kolorów,
• naukę nazw zwierzątek,
• naukę kształtów poprzez mowę i dotyk,
• ćwiczenie zmysłu dotyku,
• ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie),
• rozwijanie interakcji społecznych.
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwierząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.
Grę można wykorzystać na kila sposobów:
1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie).
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci od 3 roku życia) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur).
3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone).
„Pierwsza gra" to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.
Elementy gry:
• 5 plansz zwierzątek,
• 20 kafelków z figurami,
• 1 płócienny woreczek.
Wiek:
od 2 lat
Wysokość:
200 mm
Szerokość:
200 mm
Długość:
48 mm
Producent:
Egmont - gry
Data premiery:
2020-02-12
Liczba graczy:
2-4
Kategoria:
edukacyjne
Dane producenta
Story House Egmont Sp. z o.o.
ul. Inflancka 4c
00-189 Warszawa
Poland
recepcja@egmont.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
55.73
45.14
45.36