🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe...
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Monografia to kompendium wiedzy o agencjach ratingowych. Autorzy przedstawiają: genezę ich powstania oraz ewolucję modeli biznesowych; spektrum oferowanych usług i produktów; strukturę rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; politykę agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19. Ambicją Autorów książki, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest syntetyczna predykcja uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą "Wielkiej Trójki".
-
Polecane
-
Podobne produkty