Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
-
Kategorie
- Strefa Inspiracji
-
Czytaj, Graj, Odkrywaj
- Zabawki
- Literatura
- Sport i rekreacja
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Artykuły dla niemowląt
- Gry
- Party
- Multimedia
- Kodeksy
- Modelarstwo
- Albumy
- LEGO(R)
- Oferta Świąteczna
- Logopedia i pedagogika
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Upominki
- Podróże
- Tekstylia
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Podręczniki akademickie
- Komiksy
- Dom i ogród
- Dla zwierząt
- Kalendarze
- Podręczniki
- Prawo Jazdy
- Lektury
- Elektronika
- Encyklopedie
- Słowniki
- Atlasy
- Do nauki zawodu
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Oferta Nagrodowa
- Pozostałe
-
Magiczna Przestrzeń
- Literatura
- Zabawki
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Gry
- LEGO(R)
- Komiksy
- Logopedia i pedagogika
- Podręczniki
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Multimedia
- Do nauki zawodu
- Podręczniki akademickie
- Albumy
- Oferta Nagrodowa
- Oferta Świąteczna
- Lektury
- Atlasy
- Kalendarze
- Upominki
- Podróże
- Sport i rekreacja
- Tekstylia
- Encyklopedie
- Artykuły dla niemowląt
- Party
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Dla zwierząt
- Dom i ogród
- Kodeksy
- Prawo Jazdy
- Elektronika
- Słowniki
- Prasa
- Modelarstwo
- E-booki w j. polskim
- E-books in english
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
Kategorie
-
Zabawki
-
Literatura
-
Sport i rekreacja
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Artykuły dla niemowląt
-
Gry
-
Party
-
Multimedia
-
Kodeksy
-
Modelarstwo
-
Albumy
-
LEGO(R)
-
Oferta Świąteczna
-
Logopedia i pedagogika
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Upominki
-
Podróże
-
Tekstylia
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Podręczniki akademickie
-
Komiksy
-
Dom i ogród
-
Dla zwierząt
-
Kalendarze
-
Podręczniki
-
Prawo Jazdy
-
Lektury
-
Elektronika
-
Encyklopedie
-
Słowniki
-
Atlasy
-
Do nauki zawodu
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Oferta Nagrodowa
-
Pozostałe
-
Literatura
-
Zabawki
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Gry
-
LEGO(R)
-
Komiksy
-
Logopedia i pedagogika
-
Podręczniki
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Multimedia
-
Do nauki zawodu
-
Podręczniki akademickie
-
Albumy
-
Oferta Nagrodowa
-
Oferta Świąteczna
-
Lektury
-
Atlasy
-
Kalendarze
-
Upominki
-
Podróże
-
Sport i rekreacja
-
Tekstylia
-
Encyklopedie
-
Artykuły dla niemowląt
-
Party
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Dla zwierząt
-
Dom i ogród
-
Kodeksy
-
Prawo Jazdy
-
Elektronika
-
Słowniki
-
Prasa
-
Modelarstwo
Czytaj, Graj, OdkrywajMagiczna Przestrzeń -
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



2 gry Dżdżownica Żaneta/Pszczółki Lotniczki
Symbol:
5900238482799
Dostępność:
Mało
11
szt.
69.82
66.33
cena z kodem:
MAJ5
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
48 godzin
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
5900238482799
Dżdżownica Żaneta - gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do środka dżdżownicy Żanety. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą wykorzystać w grze od 1 do 4 pionków. Przy następnym okrążeniu można rozpocząć grę od środka i zakończyć na początku dżdżownicy.
Pszczółki Lotniczki l (nagłos, śródgłos, wygłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głoski l (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza domku (domki to cztery wydzielone pola z obramowaniem w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po przeciwnej stronie (przekątnej) domku. Następnie rzucając kostką przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej. Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w domku
Wydawnictwo:
KOMLOGO
Oprawa:
pudełko
Format:
33x22x3,5 cm
-
Polecane
-
Podobne produkty
76.90